Iš pirmo žvilgsnio šis žaidimas gali pasirodyti kaip Monument Valley klonas ar pirmos dalies pratęsimas. Bet kokiu atveju, panašumų išties yra nemažai, tačiau optinėmis iliuzijomis paremti lygiai ir pagrindinio veikėjo valdymas kiek skiriasi.
Dream Machine veiksmas prasideda, kai vienas iš daugumos sunkiai dirbančių robotukų sugenda ir nedelsiant yra perkeliamas į atliekų skyrių. Jam atsigavus, tenka kopti aukštyn išėjimo link, kupinoje iššūkių kelionėje įveikiant įvairias kliūtis ir galvosūkius. Lyginant su Monument Valley, dėl kitokio scenarijaus ir pati žaidimo aplinka turi šaltesnes spalvas bei atrodo labiau pramoninė.
Kaip jau įprasta galvosūkių tipo žaidimams, kiekvienas sekantis lygis tampa vis sunkesniu ir yra papildomas naujais valdymo įrankiais. Vėliau atsiranda ir judančios platformos, turinčios atskirą valdymą, reikalingą tiksliai derinti su robotuko veiksmais.
Pats valdymas pakankamai paprastas. Norint veikėją apsukti, tereikia jį paliesti ir judėjimo kryptis pakeičiama 180° kampu. Uždėjus pirštą ant bet kurios aplinkoje esančios tuščios vietos robotukas sustabdomas ir juda toliau tik pirštą atkėlus.
Tolimesniuose lygiuose aptiksite patruliuojančius kitus robotukus, kurie taps įrankiu, padedančiu pasiekti reikiamą tašką klaidžiame 3D labirinte. Sukant rankenėles ir derinant platformos valdymą prie jų judėjimo, reikiami taškai bus suaktyvinami iškart kai ant jų užlipama. Taip dažnai pasikeičia pati platforma ir atveriamas tolimesnis kelias jūsų pagrindiniam veikėjui.
Už kiekvieną įveiktą lygį skiriami sraigteliai. Kuo daugiau jų surinksite, tuo daugiau taškų jūsų vardu bus įrašyta bendroje žaidėjų statistikoje.
Visumoje, tai gražus ir prikaustantis 3D labirinto žaidimas, priverčiantis pasitelkti loginį mąstymą ir išbandyti save padedant robotukui išsiaiškinti savo likimą.