Vokiečių kompanija gaminanti ypač kokybiškas kameras, optinius lęšius, žiūronus, šautuvų optikas ir mikroskopus, dar prieš 4 metus patraukė ir telefonų gamintojų dėmėsį. Ko pasėkoje rinkoje buvo pristatytas pirmasis Huawei Mate 20 Pro su kameroje naudojamais „Leica“ lešiais. Vėliau jie buvo naudojami kituose Huawei modeliuose, o šiemet „Leica“ lešiai buvo integruoti ir į flagmano „Xiaomi 12s“ kamerą. Kuris beje susilaukė stulbinančiai gerų įvertinimų dėka išskirtinės kokybės nuotraukų.
Nors šiuo metu „Leica“ skolina savo logotipą „Xiaomi 12s“ serijai, tačiau dar visai neseniai „Leica“ kompanija atskleidė išleisianti ir grynakraujį nuosavą telefoną. Šią savaitę ji pristatė daugiau išskirtinių detalių, kurios akcentuos „Leica Leitz“ 2 telefoną.
„Leica Leitz 2“ yra paremtas „Sharp Aquos“ dizainu su šiek tiek pertvarkytu korpusu, kuris turi aštrius kampus. Dėl korpuso baltos spalvos, raudonas „Leica“ logotipas akivaizdžiai išsiskiria. Virš šio logotipo yra aiškiai matoma dominuojanti fotoaparato 47,2MP kamera, turinti 1 colio jutiklį ir f/1,9 diafragmą 19 mm objektyvui. „Leica Leitz 2“ fotoaparato korpuse yra metalinio objektyvo dangtelis, skirtas tiek išskirtiniam stiliui, tiek apsaugai.
Pagrindinės specifikacijos taip pat daro įspūdį. Viduje visais procesais besirūpinantis „Snapdragon 8 Gen 1 SoC“ procesorius, su kuriuo komplektuojama 12 GB RAM laikinoji ir 512 GB vidinė atmintis. 5000 mAh baterija energija aprūpina 6,6 colio 240Hz ir 2730 x 1260 skiriamąja geba pasižymintį ekraną.
Kaip ir daugelis „Leica“ produktų, „Leica Leitz 2“ nėra pigus. Naujausias „Leica“ telefonas kainuos 1580€ ir bus beveik toks pat brangus kaip „Galaxy Z Fold 4.“. Šio flagmano pardavimai Japonijoje startuoja lapkričio 18 d. ir kaip gamintojas teigia, į kitas šalis nebus eksportuojamas. Visgi tikimąsi, kad Naujausias „Leica“ telefonas bus parduodamas ir per pasaulines prekybos platformas, tačiau už ženkliai didesnę nei vietinės rinkos kainą, prie kurios dar prisidės ir siuntimo kaštai bei Lietuvoje taikomi mokesčiai.
Visgi kompanijos mobiliems telefonams įgaunant vis didesnį populiarumą ir pripažinimą tarp vartotojų, lieka laiko klausimas, kada juos išvysime ir mūsų mobilaus ryšio operatorių vitrinose.